WHFRP
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
WHFRP

Forumpje voor de campagne van Frank
 
HomeHome  PortalPortal  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 So it begins...

Go down 
AuthorMessage
Whiskeyjack
Admin
Whiskeyjack


Number of posts : 44
Registration date : 2006-11-11

So it begins... Empty
PostSubject: So it begins...   So it begins... Icon_minitimeWed Aug 05, 2015 9:39 am

Het avontuur begint wanneer jullie een korte brief ontvangen van Baron Ruben Dekmar, hoofd van het Klostergard handelsgilde en iemand voor wie jullie in het verleden al gewerkt hebben.

Beste vrienden,

Eens te meer heb ik nood aan jullie uitzonderlijke… talenten. Ik kan voorlopig weinig meer zeggen, maar weet dat het gaat om een zaak van staatsbelang. Zoals bij onze vorige transacties zullen jullie bij het vervullen van jullie opdracht rijkelijk worden beloond.

Ik vraag jullie om me zo snel mogelijk te vervoegen in het gildehuis van Grimminhagen, waar ik jullie verder zal informeren. Jullie reiskosten worden uiteraard vergoed.

Met hartelijke groet,
Ruben Dekmar

PS: gelieve deze brief na lezing te vernietigen en er met geen woord over te reppen. Absolute geheimhouding is geboden!
Back to top Go down
 
So it begins...
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» So it begins: brief van Ernst Beyer

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
WHFRP :: Scenario's tweede campagne :: Introsessie-
Jump to: