WHFRP
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
WHFRP

Forumpje voor de campagne van Frank
 
HomeHome  PortalPortal  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 Introducing Dietrich

Go down 
AuthorMessage
Dreekenkorin

Dreekenkorin


Number of posts : 118
Registration date : 2006-11-10

Introducing Dietrich Empty
PostSubject: Introducing Dietrich   Introducing Dietrich Icon_minitimeMon Jun 18, 2007 4:58 pm

Bob, als je uzelf anders wil introduceren, laat het me weten, dan schrap ik dit en kun je uw introductie hier zetten.

Na het binnenhalen van de oogst in Eisenthal, het daar terug een beetje orde op zaken te stellen en de nodige transacties met Eastern League Guild te hebben uitgevoerd, is het terug tijd om verder te trekken op zoek naar de volgende deal.

Onze volgende bestemming is Nuln, artilleriestad bij uitstek. Misschien ook de ideale plaats om nog een beetje mijn schutterskunsten een beetje bij te schaven. Maar met die wacko jacko's die zichzelf engineers noemen, kan men dit dus ook niet met een zekerheid vaststellen. We zullen zien.

De reis naar Nuln was weinig opzienbarend, behalve dat we een voorlopig een nieuw lid in ons gezelschap hebben. Langs de weg kwamen we een ruiter tegen die een "beetje" verdwaald was. Hij vroeg ons de weg naar Nuln. Gezien we ook op weg waren naar Nuln en dat we, dankzij de aanwezigheid van een dwerg en twee elfen, niks te vrezen hebben van een eenzame ruiter *kuh kuh*, stelden we voor dat hij met ons meereist.

Ik zou een beschrijving kunnen geven van deze ruiter (dat er uitziet als een verloren, verwaaide... schildknaap), maar het is beter dat ik hem zelf aan het woord laat. Dietrich, wat doet U in deze contreien? Waar is uw meester of ben je geen schildknaap, want je ziet er nochtans zoals ene uit? Waar ben je geboren? Wat ga je in Nuln gaan doen? Euh...ik zal u eerst al deze vraagjes laten beantwoorden, hé. Wink
Back to top Go down
 
Introducing Dietrich
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Dietrich
» De kronieken van Dietrich

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
WHFRP :: Scenario's eerste campagne :: Scenario 4-
Jump to: