WHFRP
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
WHFRP

Forumpje voor de campagne van Frank
 
HomeHome  PortalPortal  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 Brieven gevonden in de scrollcase van Ruprecht

Go down 
AuthorMessage
Whiskeyjack
Admin
Whiskeyjack


Number of posts : 44
Registration date : 2006-11-11

Brieven gevonden in de scrollcase van Ruprecht Empty
PostSubject: Brieven gevonden in de scrollcase van Ruprecht   Brieven gevonden in de scrollcase van Ruprecht Icon_minitimeSat Sep 19, 2015 10:00 am

Tientallen jaren oud document

Heinrich,
Besten vriend ende confrater,

Meer dan tien jaeren van onderzoekinghen, vaek met gevaer voor eigen lijf, gheest ende leden, hebben eindelijck resultaet opgeleverd: ik wete nu hoe ik den Ambulle moet locken ende oproepen! Gij vindt den uitlegh op den bijgevoeghden schets.

Denck aen de moghelijckheden die ons dra in den schoot zullen vallen! De macht om elcke kluiys ende vestingh te kraecken, rijckdommen te vergaeren en onze vijanden te treffen, waer ze zich oock bevinden.

Mijn vriend, ik begeve mij nu naar de Mijn van Brecherdorf, alwaer ik den Ambulle zal ontbieden. Wens mij geluck, ghij hoort van mij zodrae ik het beest heer ende meester benne geworden.

Met hartelijcken groet,
Mariusz


Recente brief

Ruprecht,

Ik vond deze meer dan vijftig jaar oude brief tussen de papieren van een hoogbejaarde, zonderlinge collega die twee weken geleden is overleden. Ik verzoek jou, mijn beste leerling, om de mijn van Brecherdorf voor alle zekerheid te gaat onderzoeken. Ze bestaat in elk geval, dat heb ik nagevraagd. Wellicht is die 'Ambulle' een hersenspinsel, maar je weet nooit. Dat heeft de ervaring ons al afdoende geleerd...  

Beschouw het als je laatste opdracht als mijn leerling, daarna zal ik het College vragen je tot volwaardige Magus te benoemen. Ik stuur je Wolfgang mee als lijfwacht, maar wees desondanks voorzichtig – je hebt nog heel je toekomst voor je.

Ga met Ghyran en met mijn zegen.
Wolfram von Eschenbach
Back to top Go down
 
Brieven gevonden in de scrollcase van Ruprecht
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
WHFRP :: Scenario's tweede campagne :: Introsessie-
Jump to: