WHFRP
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
WHFRP

Forumpje voor de campagne van Frank
 
HomeHome  PortalPortal  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 Kargun Burlokson: een korte achtergrondschets ;-)

Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
Dreekenkorin

Dreekenkorin


Number of posts : 118
Registration date : 2006-11-10

Kargun Burlokson: een korte achtergrondschets ;-) - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Kargun Burlokson: een korte achtergrondschets ;-)   Kargun Burlokson: een korte achtergrondschets ;-) - Page 2 Icon_minitimeWed Sep 16, 2015 12:03 am

Thialfi knikte: “Dat is een streven waardig voor een Dwerg.”

Kargun haalde hierbij de giften van zijn meester tevoorschijn: “Mijn meester Bruenor Battlehammer zend je zijn wensen, alsook deze giften.”

Er verscheen een glimlach op het gezicht van Thialfi: “Eindelijk terug deftige messen. Mijn vorige waren een aantal jaren reeds versleten en ondertussen heb ik me moeten behelpen met de messen die door mensen gemaakt werden.

Maar niks kan tippen aan degelijke messen door Dwergen gemaakt. Maar je meester mijn grote dankbaarheid over en binnenkort bezorg ik hem zijn gebruikelijke vergoeding. Wees ook welkom als mijn gast voor de tijd dat je in Grimminhagen blijft, ik bezorg je onmiddellijk een stevig avondmaal.” Waarop hij terug naar de keuken ging.
Back to top Go down
 
Kargun Burlokson: een korte achtergrondschets ;-)
Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
WHFRP :: Dramatis Personae :: Characters tweede campagne-
Jump to: